+0937 74 108 74
شرق تهران، رودهن، مهراباد، روبروی مدرسه ش صادقیان

پرسش و پاسخ

در این بخش به جهت ابهام زدایی مجموعه ای از سوالات و پرسش های متداول به همراه پاسخ های آن به صورت آماده گردآوری شده اند و مشتریان میتوانند پاسخ عمده سوالات خود را بیابند.

  • روش سفارش چگونه است؟

پاسخ: برای ثبت سفارش ابتدا تمامی مشخصات نمونه های مورد نظر را مطالعه و از بخش پرسش و پاسخ واقع در سایت پوشاک افشار به آدرس www.poshakafshar.ir بازدید نمایید سپس از آخرین قیمت محصولات از طریق تلگرام به شماره 09377410874 استعلام نموده سپس مشخصات کارهای درخواستی را با ذکر تعداد از هر نمونه، نام و نام خانوادگی سفارش دهنده ، آدرس کامل سفارش دهنده، دو شماره تماس روشن و فعال به تلگرام ارسال نمایید. همچنین یادآور میشود برای ثبت سفارش میزان 50 درصد مبلغ سفارش در ابتدا اخذ میشود که میبایست عکسی از فیش واریزی (فیش بانکی، کارت به کارت، موبایل بانک) برای استعلام و ثبت در تلگرام به شماره 09377410874 ارسال نمایید. لازم به ذکر است مشتریان میبایست قبل از ثبت سفارش از زمان تقریبی سفارشات قبلی و تحویل ان ها و زمان دوخت سفارش مورد نظر مطلع شوند و سپس اقدام به ثبت نمایند.

  • سفارشات قبلی چیست؟

پاسخ: به سفارشاتی که جلوتر ثبت شده اند و در لیست دوخت و نوبت قرار گرفته اند سفارشات قبلی میگویند.

  • آیا میتوانم میان سفارشات قبلی و جلوتر از نوبت سفارش ثبت کنم و خرید نمایم؟

پاسخ: برای حفظ حقوق مشتریان تنها پس از تحویل سفارشات قبلی، سفارشات بعدی دوخته و تحویل میشوند. لذا حتی به عنوان نمونه و در حد چند عدد نیز خارج از نوبت کار ارائه نمیشود.

  • جنس، کیفیت، اندازه، فصل لباس و …. سایر مشخصات کارها چگونه اند؟

پاسخ: مشخصات کامل کارها در سایت یا صفحه تلگرام موجود هستند لذا قبل از سوال پرسیدن راجع به کارها حتما مشخصات کارهارا در قسمت مربوطه در سایت یا در صفحه تلگرام مطالعه فرمایید. با توجه به پارتیشن بندی سایت، مطالعه سایت برای کارها توصیه میشود.

  • آیا میتوانم حضوری خرید کنم؟

پاسخ: با توجه به اتمام موجودی انبار خرید به صورت حضوری امکان پذیر نیست حتی برای نمونه و در حد چند عدد یا حتی یک عدد.

  • آیا میتوانم برای اطمینان به صورت حضوری مراجعه و جا و موقعیت شمارا ببیننم؟

پاسخ: بله، مشتریان در هر زمان میتوانند برای اطمینان حاصل نمودن از موقعیت ما به صورت حضوری تشریف بیاورند با اینحال یاداور میشود برای خرید حتما میبایست در نوبت قرار بگیرند لذا محصولات خارج از نوبت  ارائه نخواهند شد حتی در حد نمونه!

  • آیا میتوانم شمارا در نقشه جهانی گوگل پیدا کنم؟

پاسخ: بلی با جستجو کردن دو واژه پوشاک افشار در موتور جستجوی گوگل میتوانید موقعیت مرکز پخش را از گوگل بیابید و به وسیله ان به صورت دایرکشن به پخش مراجعه نمایید.

  • برای ثبت سفارش حداقل یا حداکثر میتوانم جه تعداد کار سفارش دهم؟

پاسخ: هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد در سفارش قرار داده نشده و مشتریان میتوانند هر تعداد که مد نظر دارند سفارش دهند با این حال یاد آور میشود که هزینه ارسال کامل با مشتری و خریدار است که در این خصوص هر چه تعداد سفارش بیشتر باشد هزینه حمل و نقل مقرون به صرفه تر خواهد بود. یاد اور میشود که سفارشات تعداد بالا در صورتی که جمع شوند و به یکباره تحویل شوند هزینه ارسال یکبار از تولیدی تا باربری را خواهند داشت در غیر این صورت بابت هر پارت ارسال هزینه ارسال از تولیدی تا باربری اخذ خواهد شد.

  • هزینه ارسال چگونه است؟

پاسخ: هزینه ارسال به عهده مشتری میباشد که شامل 25.000 تومان ثابت (برای هر تعداد کار – برای یکبار ارسال) از تولیدی تا باربری بوده و باربری نرخ خود را برای ارسال خواهد داشت که با توجه به استعلامات از 5.000 تومان الی 10.000 تومان برای هر کیسه تا شهرهای مختلف خواهد بود.

  • داخل هر کیسه چه تعداد کار جای میگیرد؟

پاسخ: این مورد با توجه به حجم و نوع سفارش متغیر است اما به صورت متعادل حدودا 250 الی 300 عدد کار در هر کیسه جای میگیرد.

  • آیا هزینه نمونه ها همان که در صفحه تلگرام یا سایت خوانده ام است یا تغییر کرده؟

پاسخ: پوشاک افشار همواره تلاش مینماید تا نرخ ثابت برای کارها و نمونه ها در نظر گیرد با اینحال با توجه به تغییرات و نواسانات نرخ پارچه، نخ، ایاب و ذهاب و سایر ملزومات ممکن است که قیمت ها تغییر نمایند. این تغییر در سایت و صفحه ویرایش نخواهد شد. برای استعلام از آخرین نرخ نمونه ها، عکس نمونه کار را از طریق تلگرام به شماره تماس 09377410874 یا آی دی تلگرام nicwebdotnet ارسال نموده و اخرین قیمت را استعلامگیری نمایید.

  • آیا به صورت قسطی، چک، امانی، نمایندگی، کار میکنید؟

پاسخ: خیر پوشاک افشار با توجه به بودجه، پشتوانه و نرخ کارها، تنها به صورت نقد کار میکند که 50 درصد سفارش ابتدای کار اخذ شده و مابقی روز قبل از تحویل کار به باربری اخذ میگردد.

  • هزینه ارسال کار به شهر X چقدر است؟

پاسخ: هزینه ارسال دو بخش است. که شامل 25.000 تومان هزینه ثابت ارسال کار از تولیدی تا باربری است و بخش دوم مربوط به نرخ ارسال کار از باربری به شهر مورد نظر است. با توجه به استعلامت از باربری های مختلف هزینه ارسال به تمامی نقاط ایران از 5.000 الی 10.000 تومان بابت هر کیسه یا گونی متغیر است. با اینحال جهت استعلام دقیق با باربری های مرکز تهران تماس حاصل نمایید!

بروزرسانی: از تاریخ 1399/01/01 هزینه ارسال از تولیدی تا تیپاکس 0 و رایگان شده است و ارسال سفارشات با به صورت پسکرایه با تیپاکس انجام میگیرد.

  • سفارشات من با کدام باربری ها ارسال میشود؟

پاسخ: تمامی سفارشات با باربری های مرکز تهران ارسال میشوند.

  • آیا به جز باربری با پست یا اتوبوس هم کار ارسال میکنید؟

پاسخ: تمامی سفارشات خارج از تهران تنها با باربری ارسال میشوند. مشتریان واقع در پایتخت یا حومه میتوانند به صورت حضوری اقدام نموده و کارهارا بدون در نظر گرفتن هزینه ارسال تحویل گیرند مشتریان شهرستان نیز میتوانند بدین شیوه اقدام کنند. با اینجال تنها در موارد خاص که باربری برای نقاط نزدیک سرویس دهی نداشته باشد سفارشات از طریق اتوبوس یا پست ارسال خواهند شد.

  • آیا میتوانم برای ثبت سفارش بیانه کمتر بدهم؟

پاسخ: خیر برای ثبت سفارش حداقل 50 درصد کل سفارش ابتدا اخذ خواهد شد و در مواردی که سفارشات بالاتر باشد ممکن است پس گذشتن از دوخت 50 درصد کار و به جهت ادامه میزان دیگری از مبلغ اخذ شود.

  • آیا از تمامی کارهایی که در صفحه یا سایت قرار داده اید باز هم تولید میکنید؟

پاسخ: بیش از 90 درصد نمونه کارها تولید مجدد خواهند شد تنها در مواردی تولید متوقف خواهد شد که بدین منظور برای استعلام گیری از تولید کار میتوانید عکس نمونه کار را به شماره 09377410874 از طریق تلگرام ارسال نموده و از تولید مجدد آن اطمینان حاصل نمایید.

  • آیا به شهر X هم کار ارسال میکنید؟

پاسخ: ارسال کار از طریق باربری به تمامی نقاط ایران امکان پذیر است. کارها در شهر شما یا نهایتا در صورت نداشتن سرویس دهی باربری در شهر مورد نظر، در استان مورد نظر تخلیه میشوند که میتوانید ان را از محل تخلیه واقع در استان مورد نظر تحویل گیرید.

  • چطور میتوانم به پوشاک افشار اطمینان کنم؟

پاسخ: شماره های همراه و ثابت پوشاک افشار در سایت و صفحه تلگرام موجود هستند. آدرس پوشاک افشار کاملا مشخص و در نقشه جهانی گوگل مپ مارک شده که با جستجو نمودن کلمه پوشاک افشار میوانید موقعیت دقیق را از طریق موتور جستجوی گوگل پیدا کنید. با این حال این مجموعه مدت زیادی مشغول فعالیت است و همین امر میتواند اطمینان مشتریان را خاطر جمع نماید با اینحال مشتریان میتوانند به صورت حضوری مراجعه و از موقعیت پوشاک افشار بازدید نمایند. لذا قبل از عزیمت حتما از طریق تماس تلفنی هماهنگی های لازمه را انجام دهید!

  • آیا میتوانم به نحوی خارج از نوبت سفارش خود را ثبت و زودتر تحویل گیرم؟

پاسخ: خیر

  • آیا ارزان تر از نرخی که از طریق تلگرام از شما استعلام گرفته ام میتوانید به من کار ارائه دهید؟

پاسخ: خیر قیمت ها تماما زیر فی هستند و ثابت لذا به هیچ وجه قیمت پایین تر کار ارائه نخواهد شد! حتی اگر تعداد سفارش شما بالا باشد.

  • کارهای من پس از رسیدن نوبتم چند روزه دوخته میشوند؟

پاسخ: دوخت کارها بسته به تعداد میباشد. هر چه تعداد بیشتر باشد زمان دوخت بیشتر خواهد بود. هم اکنون این مجموعه به صورت تقریبی میتواند هفته ای 500 عدد کار ارائه نماید.

  • آیا زمانی که به من اعلام نمودید برای دوخت ثابت است؟

پاسخ: خیر ممکن است به علت ایام و تعطیلات یا دیر رسیدن ملزومات و یا هر دلیل دیگری تاخیر در تحویل شود که این مدت برای سفارشات تا 1 ماه، تاخیر 1 هفته1 ای و برای سفارشات بیشتر از 1 ماه از 1 هفته الی 2 هفته تاخیر داشته باشد. لذا خواهشمند است مشتریان عزیز تا زمان تحویل کارها شکیبا باشند.

  • آیا در صورت نفروختن، یا زده دار بودن یا به هر دلیل دیگری تمام یا بخشی از کارهارا میتوانم پس از خرید بازگشت داده و وجه خود را دریافت نمایم؟

پاسخ: خیر

  • ایا قبل از تحویل سفارشات به باربری میتوانم سفارش خود را لغو و 50 درصد واریزی خود را اخذ کنم؟

پاسخ: برای برخی از نمونه ها بله در صورتی که کارها ارسال نشده باشند وجه واریزی عودت خواهد شد با اینحال ممکن است عودت وجه به دلایل مختلف از 1 روز الی 2 هفته تاخیر داشته باشد. برخی از نمونه کارها که به صورت اختصاصی دوخته میشوند و برای انها پارچه های طاقه تهیه میشود امکان لغو سفارش ندارند.

  • آیا پوشاک افشار تحت نام یا شماره دیگر در سایت یا صفحات اجتماعی دیگر یا در شهرهای دیگر فعالیت مینماید؟

پاسخ: خیر پوشاک افشار منحصرا اداره میشود و شعبه دیگری ندارد! لذا هر شماره تماس یا ادرس به جز مواردی که در سایت به آدرس www.poshakafshar.ir یا صفحه تلگرام  به آدرس telegram.me/poshakafshar_ir قرار داده شده اند معتبر نیست و هر گونه سو استفاده از نام پوشاک افشار پیگرد قانونی و قضایی خواهد داشت.

بخش پرسش و پاسخ همواره بروز رسانی میگردد.